سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش ساخت عایق صدا ساده و کاربردی!

در این مقاله قصد داریم به آموزش ساخت عایق صدا بپردازیم، از سروصدای بیرون خسته اید؟ صدای همسایه ها واقعا شما را کلافه کرده؟ در خانه موسیقی تمرین می کنید و نمی خواهید صدای شما آرامش را از همسایه ها بگیرد؟

روش های ساده برای آموزش ساخت عایق صدا
برای آموزش ساخت عایق صدا برای منزل می توانید از روش ها و وسایل زیر استفاده کنید تا منزلی بدون سر و صدا داشته باشید و به آرامش برسید. آموزش ساخت عایق صدا
 
شکاف ها را با چسب چوب پر کنید
می توانید شکاف های کنار در را با استفاده از چسب چوب پر کنید با این کار می توانید از شر صداهای اضافه خلاص شوید. برای این کار شما به چسب تفنگی دارید تا بتوانید منافذ زیر را هم پوشش کافی بدهید.
 
استفاده از وینیل
این محصول یکی از بهترین عایق های صدا برای منزل است و البته قیمت آن هم تا حدی گران است. این محصول در قطرهای مختلفی به بازار عرضه می شود که به هر مقدار قطر آن بیشتر باشد، عایق صدای بهتری به حساب می آید. افرادی که مایل هستند از شر سر و صداهای اضافه منزل رها شوند می توانند این محصول را در انواع رنگ تهیه کنند.
 
استفاده از رنگ های جاذب صدا
این مدل رنگ دارای طرح های مختلفی است و با توجه به ضخامتی که ایجاد می کند می تواند صدا را جذب کند. می توانید آنها را در رنگ های مختلف تهیه کنید و استفاده نمایید. آموزش ساخت عایق صدا
 
استفاده از پرده آکوستیک برای درب ورودی منزل
یکی دیگر از روش های ساختن عایق صدا استفاده از پرده آکوستیک است. با توجه به اینکه این محصول می تواند در رنگ های مختلف ارائه شود می تواند باعث زیبایی منزل شما شود و راه های ورود و خروج صداهای اضافه را بگیرد.
 
استفاده از سرامیک جاذب صدا
یکی از جایگرین های کف پوش های معمولی می تواند سرامیک جاذب باشد که برای مکان های پر سر و صدا تولید شده اند و روش مناسبی برای کاهش صدا هستند. می توانید خیلی راحت این محصولات را از بازار تهیه کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. آموزش ساخت عایق صدا
 
استفاده از شیشه دو جداره
یکی از روش های ساده برای ساختن عایق صدا استفاده از پنجره و شیشه های دو جداره است. این شیشه ها عایق صدا هستند و می توانند از ورود و خروج گرما و سرما جلوگیری کنند.
استفاده از قاب های وینیلی و فلزی برای حاشیه ها
هر چند استفاده از قاب های حاشیه ای فلزی نسبت به وینیلی گرانتر می باشند اما طول عمر آنها نیز بیشتر خواهد بود. همچنین روش نصب قاب های وینیلی با استفاده از چست به راحتی انجام می شود در حالی که برای قاب های فلزی می باید از انواع پیچ و مهره استفاده شود. به هر حال شما می توانید بسته به سلیقه خود از انواع قابها برای حاشیه در های منازل خود استفاده کنید.